Leaderboard

26 Januari 2016

Ape dahhh

Sentap ....
Malam ni ape kene la aku ni
Nak sentap bagai
Pada hal tau keje en suami
Tau keadaan die
Tapi akal ni gagal memujuk hati

Hati dan perasaan perempuan
Selembut tisu
Mudah terkoyak
Dan terbakar
....  abis tu malam ni terbakar ke???
Bukan.... tercarik sikit je
Alamak macam mana nak tampal ni
Nak kene mintak maaf ni

Emo tak tentu pasal
Sebab tak whatapp hampir 2 hari
Macam budak2 kan aku ni
Adehhh... serious aku tak dapat pujuk hati tadi
Lagi siang tadi asik fikir kan die
Bila da dapat mesej
Rajuk pulak hati ni

Alehhh.... ketuk kepala karang ... dalam hati...
Haiyakkkkkk. .. malam ni layan hati ni
Rindu kan die sebenarnya
MISS HIM MISS HIM
MISS HIM MISS HIM
rindu abang
Huhuhu sedih
Huhuhu macam nak nangis

2 ulasan:

  1. Itulah hati perempuan mudah tersentuh dan tapi kita cepat sedar kan..
    Harap yg tercarik dah terubatlah:)

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...