Leaderboard

12 September 2015

cloth pad


Assalamualaikum semua

da hampir 2 ke 3 minggu tersekat kat dalam draft
hehehe.... tak habis2
Akhirnya hari ini aku berjaya
yehhh.....

kita sambung ape yang aku nak share
dunia kita kini makin mencabarkan
dengan keadaan pasaran ekonomi yang kurang baik
kita orang orang biasa
akan terkesan dengan
kadar kenaikan harga barang kan

Pergi mana mana pun bersekat ni
nak nak ... masa bulan lepas
pekerja kerajaan lagi la
hampir 2 bulan
bertahan tanpa gaji
bukan tanpa gaji
tapi bertahan dengan perbelanjaan
gaji masuk awal
gatal je tangan dengan hati ni
heheheh

Satu lagi cara berjimat
tapi kalo ikut kiraan dan praktikalnya
Memang bole berjimat
orang dulu dulu pakai guna kain kan
kita sekarang semua da moden
janji ade duit je kan
betul tak

tadaaaaaa.....

cloth pad

ade sesiapa kawan2 saya kat sini da try ni
berbaloi ke





















Tengok kat mudah
than aku terus whatapp
die trus bagi die punya laman web
http://www.leladystore.com

sekadar mencuba
perasaan ingin berjimat
Sejauh mana ia bole membantu
biar aku try dulu

hehehehe

1 ulasan:

  1. Salam,

    My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

    Thanks :)

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...