Leaderboard

06 April 2015

jom cari casing baru

Assalamualaikum
Semalam jalan2 kat IG ni
Tengok casing2 note 2 yang comel
Memandangkan henset ni telah
Terlibat dengan excident tanpa sengaja
HUhuhuhu

NAk dijadikan cerita
KAmi 3 beranak ni
HObi jalan2 and than berenang kat pantai
ALmaklumlah rumah dekat  dengan pantai
Pssseeettt2..... tapi tak jugak tahu berenang
Hehehhahahahah....

Berbalik daripada cerita henset tadi
Sebab
LEpas berenang kononnya nak tukar baju je la
KAt kereta je...      
Ala ala koboy je la...
Keluarkan barang kat dalam baldi
Sebab nak letak baju basah
Cpa tak berenang tapi jadi penonton je
Masa tengah jadi penonton
Letak la hanset dengan kunci kete dalam baldi
Sampai la habis sesi berenang
Tang nak balik tu la...
En suami keluarkan barang dari baldi
Hanset cpa di letaknya atas spoiler kereta I yang comel tu
Than lupa.... sampai la kereta comel I berjalan
Meronda 1 kampung
Ada la dalam 2 ke 3 minit kereta bergerak
Biasa nak balik rumah amik jalan pendek
Hari jalan panjang and jauh... bole pulak pusing 1 kampung
Jalan punya jalan sampai la en suami tanya
" mana hset ayang "
Terus en suami pusing kereta
Luluh hati den
Tengok cover belakang berterbangan
Sebab da kene langgar kot
Huhuhu sedih bila ingatkan
Betry... casing... cover belakang... memory card
Semua terkeluar... bersepai hset den...
Tengok line clear... cecepat kutip tau...
Sedih lagi... bumper terkopek sikit...
Betry agak teruk sikit sebab maybe da kene langgar dengan kereta kot
tapi bila pasang balik semua
It still alive... Alhamdulillah. ..
Kalo tak merasa pulak Samsung note 4
Hhahaha.... kopak duit I...

So untuk menutup bumber tu
Terpaksa la cari casing yang tutup hole hset
Kecuali depan la... yang penting bumper kasi tutup aa...
Tengok kat IG comellote
Alololo... memang comel
Den da pilih da

Cute tak
Hehehe... nak mengubat hati lara ini
The casing must cute
Hahaha... nak sedapkan hati

Ape pun bersyukur sebab masih bole call
Melayari internet...
Yang penting bole dengar suara en suami
Gatal.... gedik2 sikit....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...