Leaderboard

28 Februari 2015

jariku sakit

Jari jari ku sakit la sangat

Lalalala..... cerita semalam
Alkisahnya...
Sebelum ni sakit da lepas tu
Aku da pakai inai
Selang 5 minit lepas pakai dan basuh
Aku tekanlah jari ni
Keluar nanah wei
Mintak maaf kalo korang geli
Tapi nak ceritakan pengalaman
Memang tak jangka pun ade nanah ni
Nak kate canggu.... orang kate
Yang kuku termasuk dalam isi tu
Memang sakit kalau kene
Tapi bila belek belek
Kuku ok je
Elok je ade ruang antara isi dengan kuku

Selang seminggu kene lagi
Kali ni lagi bengkak
Sakit pun bertambah
Sedih tau....

Gigih en suami pergi ke rumah mak mentua
Amik inai
Malam malam tau
Terima kasih, sayangku
Malam tadi la kiranya
Nampak tak jari pengantin tu
Hihihi... pengantin lama
Bengkak tau
Jari tengah

Selang 2 ke 3 minit
Tekan2 last keluar nanah lagi
Sakit memang la tak le cerita
Tahan je

Nak cucuk jarum
Tapi tak nampak nanah die
Dalam ke
Macam mana
Tu yang pakai inai tu
Sebab ingat arwah mak pernah cakap
Kalo jari sakit pakai ini
Tapi betul tu
Bila sakit jari kita pakai
Baru tau ade nanah sudah duduk kat dalam

#cerita pagi tadi yang nak masak nasi lemak jadi... cuma kurang air... tambah air sikit... wah.... comelnya nasi tu naik kembang dan berderai... alhamdulillah. ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...