Leaderboard

31 Ogos 2014

merdeka kita




MERDEKA! MERDEKA !! MERDEKA !!!
Hari ni 31 ogos 2014
Menjadi sejarah buat aku sendiri
Sebabnya
Kali ni 1st time terlibat dalam perbarisan
Dalam jabatan yang aku keje sekarang ni
Dulu masa mula mula masuk keje
Ade juga ditawarkan
Tapi terpaksa tolak semoat da nk hampir majlis kawen
Hitam muka pengantin nanti

Tu 6 tahun dulu....
Hehehehe....
Bawa pelekat
Apa pelekat tu???
Pelekat tu adalah 
tanda nama jabatan / sekolah / persatuan
Alaa... yang duduk depan sekali
Dalam sesebuah barisan 

Mula mula ingat senang
Tapi rupanya susah tau
Orang yang nak pegang tu
Mesti sama tinggi
Kalau tak memang penat la yang pendek tu
Macam jadi kat aku ni
Den yang tak cukup ketinggian ni
Langkah ketetel
Langkah pendek dan laju
Adehhh... ape pn tak bole
Tapi satu pengalaman yang menarik

Terima kasih en suami sebab
Teman kan isteri die
And tengok isteri die berkawad
And than tu my doter
Sebab saport her mother
Yang tak berapa nak gheti berkawad ni

And next year
Insyaallah kalo en suami ada
Ingat nak ajak mereka tersayang 
Sambut merdeka macam ni
Insyaallah. ...
Aminnn  




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...