Leaderboard

24 Julai 2014

panas

assalamualaikum semua....
salam ramadhan yang ke 26....
tinggal beberapa hari je kan
kita akan meninggalkan bulan ramadhan
bulan yang mulia dan penuh barakah

semalam punya cerita
sebab cuaca yang sangat panas
sampai pandang rambutan pun nampak macam nak makan
memang sedap je nampaknya
yumyumyum....
buat keje luar dengan kawan
cerita pasal puasa masa zaman budak budak
member cerita beli air coke sejuk
masa tu da pukul 4 cam tu
balik sekolah lepak kat sawah
teguh air coke sejuk... ahhh.... menyamankan
tapi seketika je... hahaha...
lepas tu sama je

itu la dugaan kan
masa zaman budak puasa
kita ni tak de yang menarik pun
sebab orang kate puasa kita puasa
baik budak ni anak sape ni
hehehehe....

ehhh... lupa nak crita
tengah sakit tekak
nak telan sakitnya
mungkin panas semalam
kurang minum air
bulan ramadhan nak teguk siang memang tak ade la
kadang kadang dek kerana da kenyang
da tak le sumbat lagi air suam
tapi ape pun kene cuba jugak kan

1 ulasan:

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...