Leaderboard

25 Jun 2014

review krim memecahkan lemak



Baru try 2 ke 3 hari
Alamak memang panas da.. 
Sekali je.... die punya panasnya...
Yang ni dari korea
Konon nak jadi korea
Yang penting  die wangi tau
Hahahahha...

Yang ni saya pakai sebelum ni
Produk cosway
Ok bau pun tak macam minyak angin 
Yang penting made in malaysiaa
Setelah pakai kedua2 ni
Rasanya yang ini ok 

Yang ni produk cosway jugak
Mahal sikit
Belum pernah cuba

Kenapa buat review ni
Sebab berat sy da naik balik
Hwaaaa.....
Menci....
Harap bulan ramdhan dapat mengurangkan lemak yang ado..
Dus dus dus.... lompang lemak yang ado...

10 ulasan:

  1. wah... lin pun teringin gak krim dsri cosway ni...

    BalasPadam
  2. Rajinnya Ayu.. akak ni beli aje .. pakai 2 3 kali dah tak rajin huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. hheheh... sbb berat da bertambah kak.. kalo tak sy pun malas.. hehehe

      Padam
  3. kedua duanya belom pernah guna..
    sis, tak nak cuba ephyra ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. belum lagi sue.... hehehe.. ephyra... nnti akak pikirkan dulu

      Padam
  4. melekit tak?/saya tak suka krim sebab tak suka melekit 2 kat badan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. diana .. die tak melekit... lepas sapu die serap dalam kulit..

      Padam
  5. akak pun nak pakai krim MZ:)

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...