Leaderboard

30 Jun 2014

mood rajin da datang

Assalamualaikum
Salam ramadhan yang ke 2
Insya Allah semoga diberikan kekuatan
Sehingga ke petang hari ni
Mood rajin da datang
Really.... basuh kereta

Pada hal tak ada niat pun nak cuci kereta
Akibat penyakit M yang melampau
Hahahaha.... memang
Kalau tak tunggu en suami balik
Baru basuh hokey
Terukkan .... kalau 2 bulan en suami kerja
2 bulan la tak cuci
Kali ni da 1 bln setengah
Ok lagi la....
Kereta hitam kan sensetif sikit
Musuh utama habuk dan hujan
Kalau hujan lebat tak pe
Jangan hujan sesikit
Memang menyakitkan hati
Lagi satu kalau gi kerja
kat tempat yang ade tanah merah
Arrggghhh... nak nak baru cuci
Arrrgggghhhh...  dalam hati menjerit tau
Huhuhuuuu.... redha je la
Hahaha...
Ok nak polish sikit lagi...
lepas ni nak sambung kemas rumah
And nak alther baju member
Keyy... daa....

Lupa selamat berpuasa tau
Take care semua...

6 ulasan:

  1. Saye tension kalau ade lecak yang warne kuning coklat tu... lagi-lagi baru basuh kereta ari tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama la kita memang tension gile kan

      Padam
  2. basuh sndiri ke?
    rajinnya. kita hntar kedai je.kiki
    selamat berpuasa

    BalasPadam
  3. Tu la qasihny rania... rajin pulak hari ni .. kalo hantar kedai memang tak la nampaknya... sebab tak suka tunggu sebatang kara... kalo ada kawan xpe... kes segan sengsorang

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...