Leaderboard

30 Jun 2014

DIY visor sunshade

Betul ke ejaan tu
Ahh... pedulikan yang penting
Nak cerita pasal tempat pengahalang cahaya matahari
Bende ni memang bergunakan
Tapi ikut masa jugak 
Kadang ade pun macam tak ada
Sebab kududukan cahaya matahari
Nak cerita pasal tempat pengahalang cahaya matahari
Bende ni memang bergunakan
Tapi ikut masa jugak 
Kadang ade pun macam tak ada
Sebab kududukan cahaya matahari
Lebih rendah
Bila kita da turunkan Benda ni pun
Masih silau jugak
Ada orang lebih suka pakai kaca mata hitamkan
Tapi pada aku yang mata da bertambah ni
Memang tak sesuai
So terpaksa la guna kan benda ni

Antara sebab lain adalah
Sebab ini
Tu ha da nampak sepan da
Da nampak isi perut da
Da lama da benda ni jadi
Ta pi buat tak tahu je

Saya buat sendiri cover die
Just nice je.... suka... tadaaa...
Siap...



Lalalalala.... siap....
Sukanya....

To aqma... you punya baju da siap tau
Da lama  da siap ada dalam bonet kereta
Kejap masuk kelur kereta je...
Sory lambat


2 ulasan:

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...