Leaderboard

28 Jun 2014

ambil udara pagi

Lepas berkebun
Kehkehkeh... berkebun la sangat
Wei betul wei aku berkebun
Hari apr ek... aku beli pokok limau
2 batang tau... pokok limau kasturi
Pokok limau perut
Sebab aku nak tanam pokok ni
Sebab aku selalu nak guna bila masak
Memang la masak takkan nak makan
Memang tak la
Tapi bila nak masak je contoh tonyam
Tak jadi sebab xde daun limau
Itu yang  pentingkan
Dulu selalu dera en suami suruh cari daun
Hahaha... sian die layan bini die ni
Tak pe untuk en suami makan jugak
Lepas ni nak tanam pokok lemon
Sebab nak tanam sebab
Hari tu masa beli pokok limau
Nampak pokok lemon...
Wahhhh.... ibu dan anak ni da teruja
Lain kali beli la....
Sejak akhir akhir ni nak menanam pulak
Da la musim panas
Atok sarah yang kadi mangsa tukang siram
Kadang2 bila balik kerja
Da penat..  heheheh
Wei... tapi selalu doa moga pokok2
Yang aku tanam hidup
Puhhhh.... amin...
Alor gambar tak amik sebab tengah cas tadi
Lain kali yek...
Tempat tanaman tak ade la cantik sangat
Orang kampung kan
Rumah tak ade pagar pulak tu
Tak pe lain kali bila senang
Aku amek picture pokok yang aku tanam






◆ melayan makcik ayu yang meroyan nak tanam pokok... sebab makcik ayu nak hilangkan boring. .. berjaya... layan room mate .. jommm....

3 ulasan:

  1. cantiknya pemandangan pagi :)

    BalasPadam
  2. Rajinnya Ayu ni berkebun..
    Selamat berpuasa Ayu ;)

    BalasPadam
  3. bestnya..
    kalau bngun pg.. lihat pemandangan mcm ni..
    ya allah tenangnya.. mcm g holiday..
    untungnya ayu

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...