Leaderboard

13 April 2017

Berkursus lah kita 2 hari ni


Assalamualaikum. ..
hari ni kita berkursus
EKSA
Ekosistem Kondusif Sektor Awam


PNB Ilham Resort


Dah lama tak gi kursus ni
adehhh...
SYM

Petang nak suruh en suami datang
bawak sarah
bole jalan tepi pantai
yehhhhh

03 April 2017

Bila duduk rumah

Bila duduk rumah
Lepak depan tv
Bila tak de rancangan lain
Bila boring
Layan go shop

Adehhh....
Kalo ikut kan hati
Semua nak beli
Kalo nak ikutkan harganya pun
Bole tahan
Tapi memang tak dinafikan
Ade yang mahal
Tapi berbaloi kot

Sekarang tengah syok layan
Preasure cooker
Belum lagi terbuka hati nak bli benda ni
Tapi sebelum ni nak jugak beli
Tapi takut nanti da beli
Tak puas hati seperti yang didemokan

Aku pernah beli
Kat go shop jugak
Beli vacumm shimono
Kalo ikut ditunjukkan bole sedut macam2
Yang aku tak puas hatinya
Getah ikat sayur tu die rak bole nak sedut
Geram pulak
Kalo kat tv elok pulak disedutnya
Cakap power
Tertipu jugak akhir nya

Adehhhh....
Tapi layan je la
Bersyukur la ape yang ade

02 April 2017

Perkembangan penurunan berat badan ku

Sudah 2 minggu berlalu
Selama 2 minggu ni
Aku amat menjaga lah bab makan
Sebab dalam pantang pun ye jugak
Sebab kesihatan memang utama
And nak kurus semula
Hahaha.....

Itu la impian perempuankan
Nak langsing bebas daripada
Cengkaman lelemak degil
Hihihi.... menakutkan betul tak

Lagi satu masa berpantang la
Aku boleh ambil kesempatan ni
Lagi pun tak menyusukan
Tak de la kot nafsu makan membuak

Last berat paling tinggi 3 minggu lepas 71kg
Sekarang 65kg
Gigih aku kan... 2 ke 3 hari lepas
64kg.... tapi akibat lupa diri sikit
Aku makan terlebih pulak
Adehhhh.... sodih kejap...
Tak pe la
Dalam hati.... kita cuba yang terbaik

#semua yang berlaku ada hikmahnya
2 anakanda pergi hari yang sama
Pada pagi jumaat
Kamu berdua pergi dulu ye
Main dengan kawan2 yang lain
Ibu ayah kakak akan menyusul kemudian

#suami pesan
ALLAH bagi rezeki dia pinjamkan
Dan DIA ambil semula
Kita redhakan semua
Itu HAKNYA....

Haiyakkk.... sedih pulokkk...

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...