Leaderboard

30 Mac 2017

Jamu buat sendiri

Da pantang kali ke 3 baru dapat buat
Jamu sendiri tau
Pantang pun ikut tau

Pantang kali pertama
Makan nasi
Memang best...
Masa tu memang arwah mak ade
Tapi masa tu makan jamu
Sedayu tinggi
Tapi.... masa tu saya
Mengada... tak makan...
Banyak mengelat.... tak habis makan...

Pantang kali kedua
Tak makan nasi pun....
Frust pu  ade jugak...
Huhuhu... masa ni jage arwah mak sakit
Badan memang kurus
Makan jamu nona roguy je
Bengkung pakai sampai 40 hari kot
Masa suami ade dapat la
Duduk atas wap tu... app namenya lupa da
Bila suami da kje out station tak buat da
Dapat la seminggu ke 2 minggu kot
And bertungku 40 hari jugak kot

Pantang kali ke tiga... sekarang
Makan nasi sikit
Lain2 lauk rasa sikit je
Masakkan anak suami ayah
Jamu buat sendiri start minggu kedua
Sebab tak tau nak makan ape
Sebab saya hanya harapkan makan pil NY je
Saya tak ade jamu yang kuatkan bahagian dalamam
Iaitu exspecially rahim
Maklumlah rahim aku ni kan lemah
Than aku research sendiri kat google
Than itu dapatnya
Nanti aku kongsikan ye

Tapi yang peliknya akunya jamu warna coklat sikit
Yang kat dalam web kebanyakkan warna kuning

Ape pun aku harap sangat badan aku cepat sembuh
And kalo bole nak cepat cepat mengandung
Kalo ade rezeki la
Kalo Allah nak bagi aku satu lagi peluang
And kalo mengandung dan akan berusaha sehingga selamat bersaling 39 minggu dan berpantang dengan baby
Aminnn....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...