Leaderboard

14 Jun 2016

Alahan Pada Besi

sekadar perkongsian
sebabnya telah diserang kembali oleh alahan ni
disebabkan kerongsang emas ku telah patah jarumnya
beberapa bulan lepas
pernah aku cuba menghantar ke kedai emas untuk membaikinya
tapi patah semula mungkin uncle emas tu
menyambung dan memateri emas tu
dan dilurut jarum emas tu sehingga kurang ketebalannya
patah akhirnya
tu la aku rasa kene beli jarum emas yang baru
tapi tak jumpa lagi kedai emas yang hanya jual jarum je
nak tempah jarum emas pun susah da....

so terpaksa lah pakai kerongsang biasa
bila rasa kulit bawah dagu lain macam
aku tak akan pakai kerongsang
aku akan pakai shwal
sebab tudung tu biasa pakai jarum je
tapi kadang kadang terpaksa jugak guna kerongsang
sebab tudung nak kene sepadan dengan baju kan
tu yang kalo da teruk tu
sampai melecet...
keluar cecair....

semalam aku da siap call adik
suruh die cari kerongsang zhulian pulak
nak try zhulian pulak
cari yang murah murah jadi la
murah pun berpuluh jugak
ok kot kalo emas lagi le mahal
adik ade kad ahli zhulian
mane le tau dapat lagu kurang kan

jom cuci mata
tengok kat laman web die
saya tak meniaga









3 ulasan:

  1. wahh.. cantiknya kerongsang 😍😍😍

    BalasPadam
  2. alahai kita sama lah. alahan juga bila pakai keronsang bawah dagu. huhuhu.
    dlu zaman gile bawal sampai sanggup jahit bawah dagu..
    ayu cuba cari krim candid. su pakai krim tu alhamdulilla dh baik. cuma tinggal parut lah..

    sampai satu tahap kuar air, sbb tak tahan gatai, garu.
    nak usha juge la brooch zulian ni

    BalasPadam
  3. tu la lia ummiirfan.... nak try 1.... mana tau sesuai dengan kulit

    qaseh rania.... tu la da lama.... sekarang pakaii shawl je la nampaknya... nak pakai bawak ke hape pikir dulu....

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...