Leaderboard

21 Mei 2016

Aleeya ada 2 biji


Aleya ade 2 biji tabung ni
Yang 1st masa daftarkan sarah akaun baru
Sebelum ni aku da daftarkan sarah sspn
Masa umurnya 2 ke 3 tahun
Lepas tu aku da terminatekan 
Disebabkan marah pada sistem ptptn
Almaklum la dulu aku pinjam ptptn
Tapi da habis aku langsaikan beberapa tahun lepas
Sebab hutang pun tak banyak rm5k ke
Bersyukur jugak sebab tak pinjam banyak 
Sebab masa tu nak sambung diploma daripada sijil
Intergrasi setahun
Pinjam je la
Alhamdulillah. ...

Berbalik pada cerita sspn
Aku marah bukannya ape
Da setahun lebih aku simpankan
Penyata tak ada
Tu yang hangin
Bab mintak hutang ptptn
Bab kiraan kos perkhidmatan kemain laju kiraan
Yang orang menyimpan die lupakan
Masa tu masih dalam tempoh bayaran balik pinjaman hutang ptptn lg
Punya hangin aku terus terminate sspn
Than simpan tabung haji je
Hahaha...
Ini namanya marahkan nya kelambu di bakar
Betul tak...

Than last year aku buka semula
Sedar akan kepentingan untuk masa akan datang
Masa depan die kan
Insyaallah bila loan peribadi and loan kereta setel
Aku nak buat potongan gaji untuk sspn sarah pulak

Nanti review pasal simpanan and potongan gaji pulak ye



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...