Leaderboard

26 Mei 2016

Tempat ke 3

Semalam hari sukan sekolah sarah
Aku tak dapat hadir
Terpaksa mintak tolong atoknya
Temankan sarah
Alhamdulillah
Acara 80 meter lumba lari
Dapat tempat ke 3
Sampai je rumah
Terus meluru ke dalam kereta
Nak tunjuk medal die
"Ibu.. tadi Kamaliah lari masuk lorong kita"
"Tak pe ok la tu tempat ke tiga... dari ke empat tak dapat apa apa...kan"
Semalam tak dapat joint sarah
3 tempat sekali jalan kerja
Aku terpaksa lari ke sana sini
Janji aku tau ape keje diorang buat
Sampai naik hitam muka
Petang sampai office
Office mate cakap tanggeci mana
Dah masuk islam ni
Hampehh kan....
So memandangkan kulit muka aku da sunburn ni
Ade sape sape bole cadangkan
Produk ape yang berkesan
Yang boleh mencerahkan kulit
Nanti an nak cari kat google
Dengan IG.....
#verangan nak muka cantik putih bak salju
Adehhhh

Sudah ku tahu

Suka lagu ni
siap hantar kat husband
lagu ni mula mula sekali dulu
lepas tu bila mengamati lagu ni betul betul
alamak... rupanya lagu sedih 
hahahha.....

 

Projector Band
Sudah ku tahu

Seringkali aku menduga
seringkali ini terjadi
segala rahsia sudah ku tahu
rupanya aku tak dicintai

Untuk apa kau buat ku begini
segala apa yang telah ku lakukan
Airmataku mengalir dipipi
segala yang ku korbankan tuk dirimu

Mengapa masih lagiku
bediriku menunggu cintamu
mengapa masih adamu
menyakiti di siang malamku
aku terima cintaku dipersiakan wooo !!!

C/O Sayang !! 
aku kau lupa
aku kau luka
tanpa kau sedar
Sayang !!
selamat tinggal
akukan pergi
buat selamanya
Aku pasti kau bahagia tanpaku SELAMANYA ...

23 Mei 2016

Mana yang dapat

Mana yang dapat diselesaikan
Kita selesaikan
Mesin rosak
Lampu rosak
Terpaksa lah jahit sembat
Kalo tak da aku mesinkan semua
Termasuk leher
Senang....
Hehehhe

Aku yang kini....

22 Mei 2016

Mesin oooo mesin

Lagi petang semalam die buat hal
Adehhh....
Betul punya betul
Luka pulak jari
Benda dalam tu tajam jugak kan
Maklum la nak mengaitkan benang
Menjadi jahitan
Bercerita pasal luka ni
Da berapa kali dapat luka2 kecil macam ni
Luka sebab nak putus kan benang
Tajam benang tau
Luka tercucuk berus
Sebab nak basuh kasut sekolah
Sakit tau
Bukan berus sabut
Berus plastik
Bisa....
Sebelum ni da beberapa kali jadi mcm ni
Mesin ni la
Tp kene try and eror
Chaiyookkk

21 Mei 2016

Aleeya ada 2 biji


Aleya ade 2 biji tabung ni
Yang 1st masa daftarkan sarah akaun baru
Sebelum ni aku da daftarkan sarah sspn
Masa umurnya 2 ke 3 tahun
Lepas tu aku da terminatekan 
Disebabkan marah pada sistem ptptn
Almaklum la dulu aku pinjam ptptn
Tapi da habis aku langsaikan beberapa tahun lepas
Sebab hutang pun tak banyak rm5k ke
Bersyukur jugak sebab tak pinjam banyak 
Sebab masa tu nak sambung diploma daripada sijil
Intergrasi setahun
Pinjam je la
Alhamdulillah. ...

Berbalik pada cerita sspn
Aku marah bukannya ape
Da setahun lebih aku simpankan
Penyata tak ada
Tu yang hangin
Bab mintak hutang ptptn
Bab kiraan kos perkhidmatan kemain laju kiraan
Yang orang menyimpan die lupakan
Masa tu masih dalam tempoh bayaran balik pinjaman hutang ptptn lg
Punya hangin aku terus terminate sspn
Than simpan tabung haji je
Hahaha...
Ini namanya marahkan nya kelambu di bakar
Betul tak...

Than last year aku buka semula
Sedar akan kepentingan untuk masa akan datang
Masa depan die kan
Insyaallah bila loan peribadi and loan kereta setel
Aku nak buat potongan gaji untuk sspn sarah pulak

Nanti review pasal simpanan and potongan gaji pulak ye



Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...