Leaderboard

05 Mei 2015

hari ini


hari ni macam macam jadi
Hari 1st day bulan may
Macam macam nak buat
Pasal keje lagi la fenin
Aduhhhh...
Tapi Alhamdulillah. ...
ALLAH telah memudah kan kerja aku
Esok standby buat surat
Done.....
Syukur...
Syukur.....
Syukur Alhamdulillah. ...

Untuk pengetahuan semua
Aku yang buat alas tido
Atau bole di panggil toto
Sebenarnya da siap 2 hari lepas
Basuh basuh basuh
Mesin yang basuh
Malam ni aku dengan my doter akan merasmikan
Hehehehe
Hari ni jugak 
Belikan my doter 2 bende ni
1St sekali kasut sekolah
Lagi minggu lepas nak cari kasut baru
Kasut sebelum ni da hancur depan die
Getah depan da hancur
PUnya ganeh doter I ni
Tanya saller kedai tu bole tukar ke tak
Sebab
Anaknya tak bawa sekali
NAsib bole pakai... and mang ngum...
Alhamdulillah. .. Allah sekali lagi memudahkan kerja aku
2nd beli mouse tu
Reason???
 sebab ape aku nak beli benda tu
Sebab anak aku suka main lembik lembik
Nak tau ape yang lembik lembik tu
Lembik lembik tu ade la lemak lemak
Kat lengan aku
Bole...
Kadang2 agak geram jugak
HIhuhi... rimas....
 Dengan ade nya benda ni
Xde la bengang and rimas sangat
Hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...