Leaderboard

29 Mac 2015

rasa cinta

Assalamualaikum semua
HAri ni cuti kan.
Cik Puan Ayu pepagi hari
MAcam biasa tugas utama
Pada Yang Maha Kuasa
Berasa bersyukur kerana menghidupkan kita
Setelah dimatikan kita sebentar
Alhamdulillah. ...
Jadi tugas kita hanya perlu mensyukurinya
Mari sama sama kita berdoa
Agar kita sama sama sentiasa
Berada diatas landasanNya
Dan terus berada dalam keredhaannya
Aminnn

TAk de...
Sebenarnya
CPA ni nak cerita pasal tajuk kat atas tu
Tapi bukannya ape pun
SEbab tengah layan cerita korea
'Ungly alert' tengok babak cinta ni
MEmbuat kita terbuai buaikan
Dengan rasa cinta
Terpengaruh.... rasa bahagiaKan...
Menyebabkan cpa ni rindu
Pada en suami....



Rindu... ape erti rindu...
Ape rasa rindu tu...
Ade ke orang tak tau rasa rindu
Tak kan tak rindu kat mak ayah kot
Masa zaman belajar memang kita rindu kat mak ayah kita kan
Zaman bercinta.... tak ade ....
Sorry cpa tak pernah bercinta
Tapi bila da kawen baru tau ape itu rindu

Betul tau ape yang orang cakap
Bila rindu rasa makan tak kenyang
Mandi tak basah
TidUr tak lena... it true

Ingat lagi dulu
Hikhikhik... masa 5 tahun dulu
Tahun pertama kami berkahwin
Tahun tu dugaan betul bagi cpa

Dengan perasaan rindu itu
Rasa macam sedih sangatkan
Menangis... itu je yang mampu betul tak
Lepas tu nangis sorok2 sebab malu kat mak ayah
Kita duduk dgn femly sampai sekarang
Kehkeh keh...
Tahun demi tahun
Cpa semakin tabah
Walau pun kadang ade masenya kita kalah
Tertumpah juga air mata rindu ini
Allah tempat mengadu
Agar Ia memelihara hati
Daripada godaan syaitan
Dan memelihara orang yang kita sayang dikejauhan

#Post semalam.... post jiwang...

2 ulasan:

  1. Rasa rindu itu membuatkan kita lebih menghargai... :)

    BalasPadam
  2. assalamualaikum
    singgah pagi
    so sweet

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...