Leaderboard

06 Mac 2015

kad jimat minyak dengan elektrik

Assalamualaikum. ...
Nak cerita pasal kad ni
Korang pernah tengok tak
Daripada syarikat high demention
Member bagi cuba kad ni dulu semalam
Tapi masih belum tampal lagi
Katenya....
kad ni boleh menjimatkan minyak dengan elektrik
Yang mana maybe die menstabilkan
Ion ion dalam sistem elektrikal dalam kereta atau rumah kita
Maksud arus elektrik yang tidak digunakan tu die stabelkan
Die cakap macam tu la

Nak ikutkan aku ni jarang nak percaya bende benda macam ni
Hajat hati memang nak cuba
Tapi berat je hati
Last last member bg kad ni cuba pakai dulu
Hehehheee
Tu yang cuba je sebab free
Ikhlas aku cakap sebab free
Kalo betul ade pengurangan
Maybe bole beli untuk kereta pulak

Bermula dari semalam
En suami kata tak payah tampal dulu
Kita cuba sehari dulu
Yabg bulan tengok kat bill je la
Saje je gatai nak tengok macam tu

Kul 7.05 minit malam macam tu
Aku da amik bacaan meter kat rumah tanpa lekatkan kad ni
Siap snap gambar bacaan dalam henset en suami
Sebab my henset nye semalam dah kong
Main game je
So hari ni kul 7.05 minit, lebih kurang la nanti
Aku amik bacaan
So hari ni kita akan dapat bacaan
Untuk 24 jam.. berapa kW penggunaan elektrik kat rumah aku...

Pagi tadi
En suami amik bacaan kul 7 pagi tadi
Bacaan baru 3kW
Itu dalam 12 jam

Harap tak lupa
Kita tunggu

10 ulasan:

  1. Balasan
    1. tu la siti den pun nak tau jugak... tak pe biar saya cuba dulu ye....

      Padam
  2. menarik juga ni, nak juga tahu berkesan ke tak ni, kalau berkensan nak jgua guna ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sya cuba dulu ye... nnti syacerita berkesan ke tak

      Padam
  3. bagus kalau ia betul2 boleh menjimatkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak pe2 tunggu dulu... biar saya pakai dulu... kalo ade penjimatan ape salahnya kita berkongsi... nak nak gst nak datang n

      Padam
  4. Bagus juga kalau boleh bantu utk kurangkannkos perbelanjaan

    BalasPadam
  5. kita tunggu.
    cepat kongsi ye :)

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...