Leaderboard

28 Februari 2015

jariku sakit

Jari jari ku sakit la sangat

Lalalala..... cerita semalam
Alkisahnya...
Sebelum ni sakit da lepas tu
Aku da pakai inai
Selang 5 minit lepas pakai dan basuh
Aku tekanlah jari ni
Keluar nanah wei
Mintak maaf kalo korang geli
Tapi nak ceritakan pengalaman
Memang tak jangka pun ade nanah ni
Nak kate canggu.... orang kate
Yang kuku termasuk dalam isi tu
Memang sakit kalau kene
Tapi bila belek belek
Kuku ok je
Elok je ade ruang antara isi dengan kuku

Selang seminggu kene lagi
Kali ni lagi bengkak
Sakit pun bertambah
Sedih tau....

Gigih en suami pergi ke rumah mak mentua
Amik inai
Malam malam tau
Terima kasih, sayangku
Malam tadi la kiranya
Nampak tak jari pengantin tu
Hihihi... pengantin lama
Bengkak tau
Jari tengah

Selang 2 ke 3 minit
Tekan2 last keluar nanah lagi
Sakit memang la tak le cerita
Tahan je

Nak cucuk jarum
Tapi tak nampak nanah die
Dalam ke
Macam mana
Tu yang pakai inai tu
Sebab ingat arwah mak pernah cakap
Kalo jari sakit pakai ini
Tapi betul tu
Bila sakit jari kita pakai
Baru tau ade nanah sudah duduk kat dalam

#cerita pagi tadi yang nak masak nasi lemak jadi... cuma kurang air... tambah air sikit... wah.... comelnya nasi tu naik kembang dan berderai... alhamdulillah. ....

Gigih

Assalamualauklm dunia
Lama tak post aktiviti
Malas tahap gaban
Hari ni mood agak baik
Gigih pagi pagi ni
Mengupas kelapa
Nak buat nasi lemak
Nampak tak suana gelap lagi
Tak sabar wei nak buat nasi lemak
Tak pernah buat nasi lemak sendiri
Baru nak buat
Sebelum ni arwah mak yang buat
Tangan ni tolong bantu je
Hehehhee....
Jap lagi kita tengok
Jadi ape ye

03 Februari 2015

Cara baiki kasut

Assalamualaikum. ..
Nak cara nak baiki kasut
Tapi ikut imaginasi budak kecik
Tapi kreatif
Anakku NUR ALEEYA MAISARAH
ape pun terima kasih sayang
Sebab ade usaha nak baiki kasut ibu

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...