Leaderboard

13 Januari 2015

INTO THE WOODS


Assalamualaikum semua
da lama tak berentry
malas tahap gaban

So hari ni terdetik pulak hati nak berentry pulak
seperti dalam gambar tu
filem baru
into the woods
hehehe... dapat tiket free bulan lepas
my brother bagi
katenya tak ada masa nak pergi
lalu di baginya pade den yang malas nak berjimba jimba ni

tunjukkan kat en suami
die cakap servey la cerita ape yang best
tengok2 kat GSC online 

the hobbit... ta berapa suka pulak... sengal kan... en suami cadangkan filem ni.  tapi rasa macam cerita lord of the ring... da la cerita tu tak pernah nak tengok... 

night at museum.. hehehe ... 

memandangkan nak bawak si sarah ni berwayang
so cari la cerita budak budak
en suami sila redha ye
mak dengan anak nak layan cerita ni

tengok kat sinopsis
cerita ni himpunan cerita cerita dogeng lama
cinderela, red riding wood, repunzel

 


  

kita tunggu cuti nanti 
tak sabar sebab da lama tak tengok wayang

    

1 ulasan:

  1. Waaaa layan movie...julia pun tgh tgok Hobbit kt pc je...tu pun x habis hahahha

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...