Leaderboard

02 November 2014

me macgiver

Tengah layan running man
Tadi da nak tido da
Siap ter layang da
Maksudnya terlena le tu

Awal malam tadi
Aku jadi macgiver kejap
Ye la charger aku buat hal
Da banyak hal da die buat hal sebenarnya
Banyak hal pun aku suka charger ni
Cepat.....
1st sekali dulu
Die punye pemegang hub yang nak sambung ke hset tu tercabut
Aku pasang balik tanpa guna apa apa
Maksudnya gam atau soletep

Lepas tercabut lagi sekali sebab water dalam da putus
Ape lagi menggunakan kemahiran
Semasa belajar kemahiran hidup dulu
Amik pematri
Nasib abang aku tinggalkan kat uma ni
Hahahaa... nasib he semua tu yu
Kalo tak ke tong sampah

Wei.. tapi memang betul aku sedih tau
Charger ni rosak
Walau pun ade charger lain
Sanggup aku pakai ni jugak
Sayang wei
Sebab ape ... kelajuan die charge
Memang menepati citarasa ku ini
hehehehe...
Inilah hasilnya
Last sekali soletepkan die
Nampak teruk
Tapi it ok now
Lupa nak amik gambar
Cara2 baiki nya
Rugi...
Kalo tak bole buat segment diy

Rugi222.....

2 ulasan:

  1. wahh memang terer, save bajet kan
    ^_^

    BalasPadam
  2. terer la.kalau syg mmg x blh nk buat apa kan.mmg akan guna sampai habs hayat.

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...