Leaderboard

08 Oktober 2014

aku manusia

assalamualaikum...
da lama tak membebel dalam
tak ada la membebel sangat
sekadar meluahkan

kat sini lah tempat meluahkan perasaan
rasa gembira
rasa suka
rasa duka nestapa ... hehehe tak menahan
rasa tak puas hati
rasa rindu

meluahkan benda yang perlu je
logik akal

itu la namanya manusia
kadang kadang rasa itu rasa ini
kadang kadang rasa diri ni baik sangat
kadang kadang rasa jahat la pulak
tak baik buat macam tu
tapi yang aku tahu
aku ni seorang yang keras kepala

Ya Allah
kau buangkan lah sifat buruk ini
sesungguhnya aku benci itu
kau lembutkan lah hati ini
kau sabarkan lah hati ini
supaya menjadi umat Mu yang terbaik
Ya Allah bantulah Hamba Mu ini

Kau murahkan rezeki ku
rezeki dalam segala hal...
Kau permudahkan lah kehidupan ku
Kau berkati lah hidup ku
Kau pimpinlah daku
ke jalan yang Kau redhai
ke jalan lurus ke arah Mu
AMIN....

1 ulasan:

  1. ayu lapo...hahaha...gamai dh folower ko...bg tips skit..

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...