Leaderboard

30 September 2014

jalan jalan jj eon melaka

Aktiviti hujung minggu
Jalan jalan dengan baby harraz
Ibunya nak beli barang
Apa lagi kami dua beranak 
Joint sekaki le
2 beranak berselfie

Merajuk nak naik stroller
Mane bole sayang
Ibu tengah pujuk naik troli

Dalam kete


Akhirnya mood die da ok
Naim troli

Kemain bergambar dengan harraz
Asik nak pangku harraz je
Jenuh ....
Awak kecik lagi la sayang
Belum bole pegang adik sendiri lagi

Baju baru
Rm 29.90 ade sale tinggal rm 14.xx 
Trus adik ai grab


Harraz
Terpaksa aku relakan
Mesti harraz cakap macam tu dalam hati
Hahahha...

Comel

Alololo...


Sampai uma
Den tak bli apo pun
Blikan gula kapas da sarah je...
Ingat nak bli alat mainan sarah
Mahal semuanya
Tp bli la satu sarah nak jadi doktor
Doktor nur aleeya maisarah..

6 ulasan:

  1. wahhhh..rajinnya ke JJ melaka tu..tapi setiap kali balik melaka, saya mmg selalu ke sana..hehe

    BalasPadam
  2. bestnya jalan-jalan sambil
    shopping2 :)

    BalasPadam
  3. Harraz macam anak patung..siyes comel sangat...:)

    BalasPadam
  4. comelnya harraz.. kak sarah tu suka bby...

    entry terkini...Kenapa Homeopathy yang menjadi pilihan???

    BalasPadam
  5. doktor yg comel.. kompom ade patient hari2. he3..

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...