Leaderboard

22 Ogos 2014

masuk lubok juga

assalamualaikum semua
hehehehe.... gelak dulu
nak cerita kisah hari ini dalam sejarah
buat kerja luar
bawak kete punya bawak kete
masuk keluar jalan kampung orang
ingat lepas
rupanya ade lubang kat depan
lalu si hitam ku berdentum
tayar depan masuk lubang
ayoyoyo... bumper kiri terangkat
huhuhuhu..... try undur tak berjaya
cuba letak batu kat bawah tayar
dengan harapan tayar dapat bergerak
oohhhh... tak berjaya jugak

ade sorang pak cik lalu
buat tak tau je....
sombong!!! tak pe la sekarang macam macam kan

nak tak nak terpaksa telefon en suami
kebetulan nak amik maisarah
nak telefon member office
sure kene kutuk lagi

20 minit jugak la tunggu
bukak econ... nyamannya tunggu superman datang menyelamat
sampai je en suami terus cuba keluarkan
tak berjaya
last sekali bila en superman tolak
nahhh... dengan senangnya my viva melepasinya
Alhamdulillah.... tak ade ape pun
cuma bumper je yang da renggang sikit
ok la tu.....

# ape yang aku belajar dari hari ini
tengok betul2 jangan nak redah je
gambar tak ade lupa nak snap.....
menggigil jugak tadi
nasid en suami ade
kalo tak terpaksa la guna khidmat rakan sejawat
tapi kene bahan la kat office...
redho je la.....


1 ulasan:

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...