Leaderboard

15 Julai 2014

terlelap sudah

kisah sahur pagi ni
hahahah.....
terlajak tidur sudah
aku lagi tak sedar....
malam tadi memang mengantuk gila
penat sangat kot
mula mula tidur kan si aleeya
lepas tu main main fonepad sarah
nak buang mana mana game yang tak bole main
last last tertidur...
lepas tu tak sedar bila pulak aku naik atas katil
macam mana aku merayap naik atas katil pun tak sedar
memang mengantuk tahap gaban ni

sedar sedar pukul 5.30 pagi
hahhhh... amik
terus panaskan air
nasi ade sikit malam tadi
panas kan lauk lemak ayam cili api
huhuuhuuu...

the moral of the story
kene masak malam selepas makan berbuka
baru bole tidur dengan tersenyum
hehehehe..... esoknya panaskan aje
ok......
puasa yang ke 17... fail bangun sahur...

2 ulasan:

  1. Kesiannya dia.. tak apa still dpt bersahur lagi kan Ayu,
    Kakak ni jenis dah biasa bangun awal jadi memang tak pernah terlewat.. macam dah ada jam mata mesti nak terjaga kalau pukul 4 pagi.

    BalasPadam
  2. saya hari tu 16 julai. tak jaga juga. sedar sedar azan.smpat teguk air je

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...