Leaderboard

09 Julai 2014

mood raya

wah meriah rayakan
sedar tak sedar da 10 hari kita berpuasa kan
hari ni isyaallah puasa yang ke 11
maksudnya tak sampai 20 hari da kan
ade yang da start buat kuih raya da
adehhh aku ni baju masih tak setel lagi
baju melayu 3 pasang
baju kurung 3 1/2 pasang
yang 1/2 pasang tu dak maisarah punya la tu
insyaallah siap
minggu last puasa nak buat kuih
yehhh.... da berapa tahun tak buat biskut raya
tahun ni insyaallah
siap bli oven lagi
rugi tak pakai lagi
hihihih....
tunggu nanti ape yang jadi nanti

3 ulasan:

  1. masih awal tapi dah terasa mod raya kan
    tengok kuih raya kat supermarkaet bertingkek2 dah haa :)

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...