Leaderboard

22 Julai 2014

Menjelang raya nanti

Assalamualaikum semua
kesibukan persiapan raya
ye ke....
sebenarnya persiapan raya tak ada la sangat
mood menghias rumah memang out
cat... langsir.. memang tak ada la nampaknya

persiapan hanya buat baju raya
bole... baju kengkawan
nak ikutkan... upah tak la pandang sangat..
ada baki lagi 4 hari lagi
tapi bagi masa dalam 3 bari nak cuba siapkan baju
3 baju melayu dan 1 baju kurung
harap dapat setel
tapi skill buat baju melayu semakin
menyakinkan.... hehehe... suka...
alhamdulillah lah.... lepas ni berani sikit nak amik tempahan
sebelum sebelum ni takut takut je
buat baju en suami je

setiap tahun ade je en suami komen
ade sekali tu seluar die terkecik
hihihihi,.... tampung tau...
en suami nak amik hati isteri die ni
pakai jugak la.... di pagi raya...
sekali je... hihihi...
hakikatnya seluar seluar lain pun sama
1 hari raya je pakai
lepas tu baju je yang di pakainya...

kuih raya...
ooo... harap dapat buat..
bahan da di belinya
nak buat jugak
nak nak  nak... hati menjerit....

hope semuanya tercapai
gembirakan semua orang
bersedekah....
aminnn....

SELAMAT HARI RAYA SEMUA

5 ulasan:

  1. Semoga dapat membuatnya sebelum raya Ayu..
    Selamat hari raya buat Ayu dan keluarga..

    BalasPadam
    Balasan
    1. harap dapat siap... mesti siap... selamat hari raya jugak...

      Padam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...