Leaderboard

07 Julai 2014

berat

Bulan yang mulia
Memang sesuai untuk membuang lemak
Bulan kesihatan
Dolu dolu zaman jahiliah
Bulan makan makan.....
Kini lebih bersederhana
Alhamdulillah. ..  ade berlaku perubahan disitu
Berat badan sebelum bulan puasa 63 ke 64 kg...
Arrghhh...  sejak keguguran...
Musim pengumpulan lemak2 tepu...
Huhuhu.... sekarang proses menyah lemak...
Yehhhh... da 9 hari berpuasa
Berat sekarang 58.5 kg
Yehhhhh.... suka....
Da bole pakai baju kesukaan balik
Kalau tak.... banyak bonjolan yang tak sesuai...

Nak maintain memang sukar
Sebab ape kawan kawan
Sebab en suami da nak balik da
Kene la jadi isteri solehah
Teman kan makan....
Kalo temankan makan sambil makan
Memang tak sah la kan
Hahahah.... harap berjaya mengawal nafsu makan ku ini
Harap raya ni bole la mencapai berat aideal
55 kg.... agak agak korang berjaya ke....
Insyaalllah....
Lagi 3 kilogram lagi kan...
Last berat yang paling minimum 3 bln lepas
58.5 kg jugak.... lepas tu naik balik...
Kali ni aku nak terus kan perjuangan
Loose my lemak lemak

Sambil mengumpul pahala
Sambil meningkatkan kesihatan
Dapat kecikkan lengan ni pun
Alhamdulillah da....
tang lengan lambat betul lemak nak haus....
Agaknya paling last lemak2 kat lengan ni
Baru bole kecik kot
Rasanya lemak bahagian yang masih berbaki
Dibahagian perut... punggung... kaki...dada... bahu...lengan
Sikit lagi yu ... 3kg....
Insyaalllah. ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...