Leaderboard

09 Februari 2014

Aktiviti sabtu

Pagi macam biasa... buat sarapan
Tapi senang sikit
Sebab en suami out station
Biasanya persiapan lebih ringkas
Sekadar dapat mengalas perut
Kalo en suami ade kene jage
Kene jage beb hati dab perut suami
Da la jarang ade rumah....
So tengah kemas kemas rumah
Macam mana bole terlending den pun tak tau
Ohhh..... tadi kemas bilik atas
Bila kemas punya kemas
Kepala sudah pening la
Then terus turun bawah
Minum air than tertidur depan tv

Sebelum tu pergi rumah orang kawen
Mula2 ingat tak nak pergi
Memandangkan teringat susah payah
Orang carik kad nak menyampaikan kat den
Tak sampai hati pulak
Lagi satu jemputan
Adik kawan sekerja
Pergi la... orang da jemput...
Masa adik den kawen ramai jugak member datang
Apa pun terima kasih sebab jemput

Tapi ade satu peristiwa terkesan dihati
Dan sampai sekarang terasa
Perit ke .... tercalar sikit la...
Pak sedara belah en suami
Saya tak faham... maksud die...
Tapi apa yang saya faham
Die seolah2 menghina penampilan saya
Bila saya teringat saya beristifar
Harap dapat melupakan situasi itu
Tabah wahai hati anggap die da nyanyuk
And esok semuanya akan hilang
Harap die tak menjadi salah orang
Senarai black box saya....

1 ulasan:

  1. salam...
    adoi..melibatkan ipar duhai ni.....

    salam dari tirana aduka di awal pagi minggu

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...