Leaderboard

02 Januari 2014

Tersepit

Betul la kan musim
Tapi yang peliknya
Macam mana bole tersepit dik
Haiya.....
Masuk pandai.....
Ape pun pasti ade hikmahnya
Lain kali jangan buat macam tu lagi tau
Jadi sempadan ye...

3 ulasan:

  1. tulah tu dapat jugak gambar ni kat FB...hehe ganas sungguh budak sekarang ni semua dia nak explore...ke kerusi yg tak ikut spek...

    BalasPadam
  2. teruja nak explore mende baru... mungkin tak sangka nak jadi camtu..ape pun gelagat - gelagat ni yg jadi perhatian bila tiba musim persekolahan ni.

    BalasPadam
  3. anak2 ni dia duduk tak betul.
    suka suka nak duduk cara camne pun!
    kan da tersepit tang tu :-)

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...