Leaderboard

09 Januari 2014

Terjaga

Selesai apa yang patut
Tertido awal
So bangun untuk setrika baju
Baju si kecil dengan si ibu
Bila nak tambah si comel ni
Insyaallah. ...

Sambil layan korea
Tapi tak paham pun jalan ceritanya
Sebab tak tengok dari awal
Huhuhuhu.... layan je la

Tak tu nak jaga sampai bile ni
Sampai pergi keje 
Atau pun tido sekejap

Huhuhu.... hari ni adr temujanji di klinik
Benci.... mesti ramai orang

3 ulasan:

  1. Keletihan tu yg tertidur awal ye Ayu. Tak apa bila tidur sempurna bangun awal pun tak kisah kena iron baju. Harap tak tunggu lamalah masa nak jumpa doktor tu.

    BalasPadam
  2. kalau terjaga tu memang susah nak tidur balik..so buatlah apa yang patut kan..huhuh

    BalasPadam
  3. inshaAllah ada nanti tu.. amin...amin..aminn

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...