Leaderboard

07 Januari 2014

mak aiii

Nama adik ni lg panjang dr nama anak saya.....

panjang betul la nama budak ni
ape pun pasti maksud die baikkan

8 ulasan:

  1. hah ni lah yg mil kita ckp semalam tu kan.panjang gila.dh kenapa mak ayah nya ni.

    BalasPadam
  2. Jangan sampai cikgu tanya siapa nama dia sendiri tak dapat sebut sempurna Ayu.
    Susah juga kan.
    Kena nak menikah lagi kelak haru dibuat bakal suami dok menghafal nama bakal isteri hihi...

    BalasPadam
  3. memang panjang betul nih...berbelit nak nyebutnyer nih..

    BalasPadam
  4. makaii..
    berapa orang punya nama dia amik tu..
    hikhik..

    BalasPadam
  5. pening budak ni nak tulis nama sendiri nti..hehe

    BalasPadam
  6. Ini sangat rare kak..panjang kemainn haihh

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...