Leaderboard

03 Januari 2014

2nd day aleeya ke sekolah

Assalamualaikum. ...
Nak cerita pasal aleeya lagi la
Malam tadi nak mengikut
En suami ke 7E
Nak beli roti
Senang esoknya
Anaknya tak de lah lapar
Dalam perjalanan tu
Aleeya cakap ape tau
"Esok ibu dengan ayah tak payah datang tau"
Wahhhhh.......
Tengok anak ayah ni
Kemain lagi....
Bila dengar die cakap macam tu lega rasanya
Da besar da anak ayah dengan ibu
Ye la rusau
Semalam lepas antar die
Tengah hari sikit suruh ayah die tengok
Lepas tu pulak rehat den pulak tengok
Langsung ambik die sekali
Kemain seronok lagi die
Harap anak ibu ayah belajar pandai2 tau

12 ulasan:

  1. bagus aleeya ni berani.... semuga jadi anak yg solehah

    BalasPadam
    Balasan
    1. : ) terima kasih msredcheesecake

      Padam
  2. Kira dah beranilah dia ni..... bagus dia tak mo susahkan mak ayah hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah kak.... sedap hati sikit...

      Padam
  3. Assalamualaikum
    hye saya singgah sini ..salam kenal
    wah anak kita samalah mula pergi tadika yew..
    comel..tadika pasti ke..
    berapa tahun ni..4 ke 5..
    mg anak anak kita happy dapat belajar... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wa"salam....
      betul tu pasti
      5 tahun
      betul tu harap mereka dapat belajar dengan baik....

      Padam
  4. Oh... sama dgn anak-anak kakak dulu semuanya bersekolah di tadika Pasti. Jgn takut akhir tahun ini Aleeya dah pandai bersolat sendiri itu kakak boleh jamin Ayu.

    Aleeya anak cerdik tak mahu susahkan mama/papa jenguk selalu. Senang hati macam tu Ayu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah kak... harap macam tu lah...

      Padam
  5. salam k.ayu..

    alhamdulillah..cepat aleeya adapt dgn persekitran.. good girl aleeya! :)
    cma tak tau lagi mcm mna dgn cik seri tu.. isnin depan baru nk mula skol... huhuhu

    balas jejak..thanks singgah blog cma :)

    BalasPadam
  6. bijaknya aleeya...anak2 sekarang ni cepat belajar berdikari..seronok tgk anak membesarkan..Ayu azmir

    BalasPadam

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...