Leaderboard

02 Disember 2013

kong jugak pagi ni

banyak pulak cerita hari ni
ganti 2 hari tak hup date
hehehehehe...
ni pagi tadi punya cerita
biasa lepas siap siap nak pergi kerja
en suami tolong startkan kereta tau

tapi da 2 hari kereta saya dengan suami
parking kat luar berembun
sebab kenduri

tambah lagi adik beradik lain parking
bagi laluan mereka yang jarang balik

malam tadi pulak malas pulak nak alih
masuk tempat parking
berembun la 2 hari

so pagi ni tak berketik pun
sejuk agaknya
lagi pun beteri kereta tu
memang da mintak duit.....
kadang kadang hidup enjin macam tak jejak je
kadang kadang seram jugak
tapi buat tak tau je
keh keh keh
akhirnya kong jugak pagi ni

so pagi ni en suami tersayang yang hantar
nak jadikan cerita lagi best
beg duit tak bawak
gara gara beli barang kenduri tak letak balik dalam handbag
huhuhuuhuuu.... macam mana nak beli betery kerata
halllaaa ape pun tak bole....

tak tau la macam mana...
nak pikir.....

macam mana ni..... 

1 ulasan:

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...