Leaderboard

27 November 2013

Alhamdulillah

Dengarnya berita gembira
Tapi bukan untuk kita
Tapi tumpang gembira untuk orang lain
Mahal rezeki itu
Mungkin hati ini belum cukup ikhlas
Mungkin hati ini belum kuat
Mungkin hati in belum cukup untuk Mu

KAU pimpin la aku ya ALLAH
KAU heret lah aku ya ALLAH
Aku berharap pada MU
Aku berdoa pada MU
KAU kuatkan semangat ku
KAU kuatkan jiwa ku
KAU kukuhkan perasaan ku
Hanya pada MU ku berharap

Mood》jiwa lara.... boleh tak bawa daku lari dari semua ni jauh.... dari semua orang yang aku kenal.... errmmm.... harapan yang sukar.....

Bangun nanti harap dapat semangat baru.... be a new person... insyaallah. ...

Harapan》pasti akan datang cahaya itu....

Jom tido...

2 ulasan:

Terima Kasih Terhadap Ulasan dan Pandangan Anda....
Doakan Aleeya Dapat Adik Ye.......

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...