Leaderboard

26 Januari 2012

huhuhu... semua harga barang naik...

hai.... pagi-pagi aku datang office member membebel.....
semua barang naik..... itu naik... ini naik....
ape la kan... aku menyampuk... pada hal rase kenaikan gaji pun belum lagi...
itu pun tah ye trah tidak... asik tunda saje....
lame-lame senyap gitu saje....
benci dan malas nak pikir....
bukak facebook.... member membebel lg....
die kate nak boikot kakak kantin....
sebab mahal sangat....
bayangkan seketul ayam goreng @ berkuah @ ikan, nasi dan sayur
dah pergi ke RM 5.00.... mcm tak bole belah....
ingat ni KeyYel ke??????
aku dah lame dah tak membuang duit kat sane....
rase macam jarang makan tengah hari.....
biase minum pagi dan petang je...
agaknya kalau terdesak baru la aku pergi kot
tu pun kalau terpakse
Ape pun pepandai la kite manage duit kite kan
kenaikan harga barang sekarang ni memang tak dapat elak
aku pun tak paham kenapa bole terjadi
langkah2 kerajaan untuk membendung
kenaikan harga barang....... tak de pun????
tak nampak pun ape yang mereka buat
entah la..... masing2 pikir sendiri la....
aku rase suara aku pun tak laku kot
setakat technition cabuk ni
hai.......

# Note :  pergi keje bawak bekal la nampak la... tak pon mari la kite berpose selain merebut pahala, menguatkan kekentalan jiwa dan nafsu serta menguruskan badan

23 Januari 2012

blouse ohh blouse

suke sangat pakai blause
round2 blog orang
mane tau ade berkenan

Georgine Blouse - LY208 White
cantik... putih suci jek
Hilaire Blouse - LY216 Yellow
cutenyerrrr
Jarria Blouse -HV08 Brown
agak2 bole pakai tak ni
Junquile Blouse -CT08 Pink
wahhh... terase ayu jek...... kalo pakai la....

simple... tapi cantik potongan dier...
cantik... polkadot....
lagi cantikkkk
Tambah kapsyen
Tambah kapsyen
Tambah kapsyen
Tambah kapsyen

20 Januari 2012

Ros Hommerson Women's Vero Sandal
cantiknye... simple jek kan.....

Walking Cradles Women's Lark Sandal
macam best jek.... klo pijak ni tak terase agaknya.... harge pun agak tak terpijak bagi aku...

Naturalizer Women's Granbury Shoe
so simple

Franco Sarto Women's Ambrosia Sandal
woww..... cantik nyeee

Naturalizer Women's Lailah Sandal
............
Franco Sarto Women's Reba Sandal
lg cantikkkk

FERGALICIOUS Women's Kindness Sandal
cute

Teva Women's Westwater 2 Sandal
paling aku suka

Teva Women's Westwater 2 Sandal
bentuk dan colour yang aku minat ni


Skechers Women's Wild Life Sandal
nak gi panjat gunung ni

ALLROUNDER BY MEPHISTO Women's Naria Sandal
Tambah kapsyen
cuci -cuci mata di sni http://www.shoes.com/

17 Januari 2012

Telatah aleeya

main di taman hospital tentera darat sungai udang semantara menunggu atok








sedang merawat pesakit

ganas sungguh dokter ni

Bantuan 1 Malaysia

sejak akhir-ni bizi bangat
selalu jugak bukak blog tapi
melawat blog orang je la
blog sendiri bersawang
tak de cerite nak story
setiap minggu ade je aktiviti
2 minggu lepas jalan2 je
minggu lepas pi membeli belah
bersame orang tersayang
ahad bertugas di kaunter
BR1M bantuan 1 malaysia
penat sungguh
tapi seronok jugak.....
kali ni ade fasa ke2
mesti ade penukaran strategi
untuk melancarkan keadaan
hope semuanya ok



Suasana proses penyerahan vaucher
bantuan daripada skuat pesara tentera untuk mengelakkan keadaan tanpa kawalan. terima kasih pakcik-pakcik semua

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...