Leaderboard

31 Mac 2011

say sorry

kau yang ku sayang.....
nak mintak maaf.......
tak sengaje......
tu la
orang ade ckp ikut hati....
ikut rase.....
binasa......

tak sangka bende ni bole jadi....
hope semua ni cepat berlalu
seperti angin yang bertiup kencang seketika.....
hilang kemudianya......
tiada meninggalkan kesan......

hope semuanya kembali ok....
walau pun aku tau....
mesti kau terluka.....
harap luka itu segera terubat......

sedihh.........
sgt sedih.......
sgt sgt sedih........

orang yang ku sayang....
sesungguhnya.....
i alway love you.....
every minute.....
setiap detik......
setiap nafas ni.......

23 Mac 2011

Perasaan....

ape perasaan aku hari ni........

gile....... macam2 nak pikir...
mane nak wat dlu......
mane nak pikir dulu...
ni la kehidupan kan....
ade mase kite senang je kan.....
ade mase kite pening...

miss call.... 19x.....
sory me tak bawak hphone......
mee pi meeting tadi........

07 Mac 2011

.................................. (isi sendiri)

tetibe terase rindu sangat kat awak................
terasa berdebar2 plak tetibe..........
kenape ek.........
adakah awak sedang merindui saya...........
seperti mana saya merindui awak.........

beberapa hari lagi itu satu penyiksaan bagi saya.....
tapi saya kene kuat ........
seperti sebelum ini........
semakin dekat hari itu.......
semakin kuatnye perasaan ini........

tiada tempat nak aku luahkan.....
tiada telinga nak dengar luahan ini.......
tiada bahu nak aku tongkatkan.....
nak aku sandarkan.......
biar segala masalah dapat ku hilangkan......
tiada kata-kata semangat yang menenangkan......

Large Scraper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...