Leaderboard

18 Januari 2018

Shooping

Ni pompuan
Tak leh tahan nafsu
Duk hospital pun
Perabih duit....
Kat melaka perabih duit kat makanan
Kat alor gajah perabih duit beli tudung
Adoii... da lama nak bli tudung tu wei
Nanti da sampai nak tengok


















Husbund selalu ingatkan 
Berenti beli online
Sebab tak bagi belanja 
Suruh simpan duit
Mana tau bulan 4 bulan 5 ni
Gaji tak ade
Hahhh.... makan pasir akak
Nak bayar loan lagi...

Baik sayang ku
Ni just reward untuk ibu je
Huhuhu.... belanja jugak

Sebelum ni nak bli tudung nur kasih
Tapi berlapis sangat
Tak pe cuba ini dulu
Nanti anak dara pun da besar
Bole pakai sekali

08 Januari 2018

Layan kekasih paksa rela

Maraton dari episod 1-7

Actually
Sebenarnya nak cakap
Kita rindu en suami
Huhuhuhu....

06 Januari 2018

Hasil cubaan pertama

Hari ni test skill
Dah lama tak berkait
Jangan terbelit sudah
Benang nya en suami da belikan
3 biji dulu
Tapi untuk percubaan
Si sarah mintak ni dua
Tapi ibu die mampu buat 1 je
Untuk hari ni
Kebas tangan weiii
Dah lama tak berkecimpung dalam benda ni
Dulu zaman anak dara bole la
Sekarang da koje ade anak
Ade rumah tangga
Memang tak la weiiii....
Masa habis kat dapur
Depan tv sambil tangan siang bawang
Sekarang banyak terluang
En suami pun ade
Bole la mintak macam macam
Kalo tak duk diam diam
Sambil habis kan koata data internet
30Gb pun tak cukup sebulan
Agaknya kalo 50Gb mewahkan....

Large Scraper

Dengarkan lagi lagu hatiku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...